Światowy Dzień Customer Experience stanowi ważną okazję do docenienia firm, które wyznaczają wysokie standardy w zakresie doświadczeń klientów. W Grupie Burkietowicz szczególnie dbamy o to, aby każdy klient otrzymał kompleksowe rozwiązania dopasowane do jego indywidualnych potrzeb. Nasze podejście obejmuje nie tylko dostarczanie wysokiej jakości produktów, ale także oferowanie specjalistycznego wsparcia na każdym etapie inwestycji. Od konsultacji i planowania, poprzez proces produkcyjny, aż po realizację i końcowe oddanie obiektu, kładziemy nacisk na ciągłą komunikację, aby zapewnić pełną satysfakcję naszych klientów. Dążymy do tego, by nasze usługi były synonimem nie tylko profesjonalizmu, ale także innowacyjności i zaufania, tworząc tym samym wartościowe i długotrwałe relacje.
Klient w centrum uwagi
Dokładamy wszelkich starań, aby budowane przez nas relacje oparte były na współpracy, wzajemnym zaufaniu i szacunku. Klienci są dla nas inspiracją, ponieważ to ich potrzeby stawiamy na pierwszym miejscu. Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy systematyczne badania satysfakcji klienta – NPS. Tworzymy procedury i ścieżki, które mają na celu zapewnienie jak najlepszej jakości obsługi. Głos klienta jest dla nas ważny.
Ścieżka klienta
Przygotowana ścieżka i proces obejmuje obsługę klientów zamawiających wiązary prefabrykowane. Ta ścieżka jest podstawą do rozpoczęcia prac nad udogodnieniami dla klientów zainteresowanych więźbą tradycyjną prefabrykowaną i ścianami szkieletowymi. Systematycznie rozwijamy i poszerzamy ścieżkę o kolejne produkty i punkty styku z klientem.
Proces
Klient podczas realizacji zamówienia wiązarów przechodzi przez nasze 3 główne działy: sprzedaż- projektowanie- logistyka. Proces ten jest na tyle długi, że zamawiający zyskuje 3 opiekunów. To sprzedawca jednak nadal pozostaje tym głównym i stara się udzielać jak najwięcej informacji. W momencie przechodzenia realizacji do innego działu, klient każdorazowo informujemy klienta, kto będzie jego opiekunem. Dla każdego z działów stworzyliśmy jednakowe maile, które każdy pracownik ma wysyłać w odpowiednim czasie do klienta. Bez względu na to przez kogo klient zostanie obsłużony, ma otrzymywać jednakowe, spójne informacje. Dział projektowy przeszedł dwudniowe szkolenie z zakresu rozmów z klientem, by jak najlepiej przekazywać informacje i stać się działem wsparcia technicznego, który służy również radą dla klienta.
Na zdjęciu poniżej Natalia Szczotka – która w ramach działań związanych z budową i wdrażaniem ścieżki obsługi klienta dba, aby klient na każdym etapie czuł się usatysfakcjonowany i zaopiekowany.
Współpracując z Wami uczymy się słuchać głosu klienta. Dziękujemy Wam za feedback – pozytywny, jak i ten negatywny. Każdy z nich jest dla nas ważny – buduje nasze doświadczenia i pozwala budować Wasze.
,,Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują” – Steve Jobs
Customer experience
Customer Experience, czyli doświadczenia klienta, stanowi kluczowy element w relacjach między firmami a ich klientami. Istotą tych doświadczeń jest wywoływanie pozytywnych emocji, które przekładają się na długotrwałe relacje i lojalność klientów. Fundamentalne znaczenie ma tu zapewnienie klientom poczucia pewności i bezpieczeństwa, zarówno w kwestiach związanych z jakością produktów i usług, jak i w obszarze obsługi klienta. Komfort zakupów i korzystania z usług, czyli łatwość dostępu, przejrzystość procesu oraz profesjonalizm, również odgrywa istotną rolę w tworzeniu satysfakcjonującego Customer Experience.
Ponadto, poczucie zaopiekowania i indywidualnego podejścia do każdego klienta, jest nieocenione w budowaniu pozytywnych doświadczeń. To oznacza nie tylko dostosowanie oferty do potrzeb i oczekiwań klientów, ale także aktywne słuchanie ich opinii i sugestii, a następnie reagowanie na te informacje w sposób, który pokazuje, że ich głos jest ważny i brany pod uwagę.
Dbając o Customer Experience, firmy muszą pamiętać, że każdy z nas jest zarówno klientem, jak i częścią społeczności. Dlatego też, opracowanie strategii skoncentrowanej na klientach, z uwzględnieniem ich emocji i doświadczeń, jest nie tylko kwestią biznesową, ale również społeczną. Wzajemna troska i szacunek w relacjach z klientami są fundamentem trwałej i wartościowej współpracy.
Dbajmy o siebie wzajemnie, ponieważ każdy z nas jest klientem.