Skip to content Skip to footer

Customer Experience

Światowy Dzień Customer Experience to święto firm, które tworzą najlepsze doświadczenia klientów. W Grupie Burkietowicz dostarczamy klientom kompleksową ofertę i specjalistyczne wsparcie inwestycji od początku do końca.

Klient w centrum uwagi

Dokładamy wszelkich starań, aby budowane przez nas relacje oparte były na współpracy, wzajemnym zaufaniu i szacunku. Klienci są dla nas inspiracją, ponieważ to ich potrzeby stawiamy na pierwszym miejscu. Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy systematyczne badania satysfakcji klienta – NPS. Tworzymy procedury i ścieżki, które mają na celu zapewnienie jak najlepszej jakości obsługi. Głos klienta jest dla nas ważny. Rozwiązania – Burkietowicz

Ścieżka klienta

Przygotowana ścieżka i proces obejmuje obsługę klientów zamawiających wiązary prefabrykowane. Ta ścieżka jest podstawą do rozpoczęcia prac nad udogodnieniami dla klientów zainteresowanych więźbą tradycyjną prefabrykowaną i ścianami szkieletowymi. Systematycznie rozwijamy i poszerzamy ścieżkę o kolejne produkty i punkty styku z klientem.

Proces

Klient podczas realizacji zamówienia wiązarów przechodzi przez nasze 3 główne działy: sprzedaż- projektowanie- logistyka. Proces ten jest na tyle długi, że zamawiający zyskuje 3 opiekunów. To sprzedawca jednak nadal pozostaje tym głównym i stara się udzielać jak najwięcej informacji. W momencie przechodzenia realizacji do innego działu, klient każdorazowo informujemy klienta, kto będzie jego opiekunem. Dla każdego z działów stworzyliśmy jednakowe maile, które każdy pracownik ma wysyłać w odpowiednim czasie do klienta. Bez względu na to przez kogo klient zostanie obsłużony, ma otrzymywać jednakowe, spójne informacje. Dział projektowy przeszedł dwudniowe szkolenie z zakresu rozmów z klientem, by jak najlepiej przekazywać informacje i stać się działem wsparcia technicznego, który służy również radą dla klienta.

https://www.linkedin.com/posts/grupa-burkietowicz_customerexperience-mistrzowiewdrewnie-burkietowicz-activity-6982982653222219776-r8p_?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

,,Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują” – Steve Jobs

Customer experience

Podstawą Customer Experience jest jak najwięcej pozytywnych emocji między firmami a klientami. Kluczowa jest pewność, bezpieczeństwo, komfort i poczucie zaopiekowania. Dbajmy o siebie wzajemnie, ponieważ każdy z nas jest klientem.

Zostaw komentarz